WEN hårvård/hair care recension

Tuesday, June 11, 2013

WEN

Ja de flesta har väl bläddrat förbi tv-shops wen reklam någon gång, med kända skådespelare som prisar WENs conditioner som kallar sig själva för WEN-girls. Det ska vara vårdande och förebyggande för kluvna toppar. Funkar det då?

Kortfattat -
Mitt hår känns lent efter användning
Underbar doft - mintig
Men!! Mitt hår gick från jordgubbsblond till rödhårig - vad i helvete!!
Vetta fan vad är det är för skit i som fick mitt hår att ändra färg men rekomenderar inte den chocken till någon men jag är glad iaf att jag fick med den i mitt Glossybox paket istället för att köpa den separat för 299-599 kr.

Det är det som är det smarta med Glossybox man får prova det senaste utan att lägga ut en förmögenhet, i det senaste paketet fanns ett underbart Elizabeth Arden serum.

Min ärliga åsikt som alltid.

Glossybox 139 kr

You Might Also Like

0 kommentarer

recent posts

Like us on Facebook