Ardell Eyelashes

Friday, December 06, 2013

Okay, Who does not want to wake up with , however, fine eyelashes? I want to! So that's why I bought ardells lösögonfransförläningings products. The lashes , the glue that makes the lashes should be on in a few weeks and delete agent.

It was actually relatively easy to apply lashes , as long as you have practiced a few times with ordinary individual lösisar . The result was actually very nice when I was unvarnished , but with that you may not have mascara down to the root (when they can huh difficult to remove every night iom glue , which can lead to ohygien and hence infection) so I looked have less eyelashes at long range than usual .

My eyes became red and irritated after a few days of constantly having strong glue close. And I decided , therefore, to remove it as soon as possible , + that I thought it was hard to sleep with a bush in the eye haha.

Taking off they were horrible! The removal came into my eyes and I did not get to it in any place where the glue , lösisarna and my real lashes messed up so got CLIFF by a bit .. Even where the take off did not hurt and lösisarna light went off followed my natural lashes with . Horror ?

Quite honestly , this was not for me , it has been insensitive eyes so you can certainly much better than me . Think the person who wants these also must like to have a natural look iom that you can hardly put on any mascara.

There is no picture from when I had on me , but there are lots of great blogs that have :)
Okej, Vem vill inte vakna med dock fina ögonfransar? Jag vill! Så därför köpte jag ardells lösögonfransförläningings produkter. Fransarna, limmet som gör att fransarna ska sitta på i några veckor och borttagnings medlet.

Det var faktiskt relativt lätt att applicera fransarna, så länge man övat några gånger med vanliga enskilda lösisar. Resultatet blev faktiskt väldigt fint när jag var osminkad, men i och med att man inte får ha mascara ner till roten (då de kan va svårt att få bort varje kväll iom limmet, vilket kan leda till ohygien och därav infektion) så såg jag ut att ha mindre ögonfransar på långt håll än i vanliga fall.

Mina ögon blev röda och irriterade efter någon dag av att ständigt ha starkt limm nära ögat. Och jag bestämde mig därför att ta av det snarast, + att jag tyckte det var jobbigt att sova med en buske i ögat haha.

Att ta av de var hemskt! Borttagningen kom i mina ögon och jag fick inte av det på något ställe där limmet, lösisarna och mina riktiga fransar trasslat ihop sig så fick KLIPPA av en bit.. Även där avtagningen inte gjorde ont och lösisarna lätt åkte av följde mina naturliga fransar med. Skräckfilm?

Helt ärligt detta var inget för mig, har man okänsliga ögon så går det säkert mycket bättre än för mig. Tror att personen som vill ha dessa också måste gilla att ha en naturlig look iom att man knappt kan ta på någon mascara.

Har tyvärr ingen bild från när jag hade de på mig, men det finns massa fina bloggar som har :)

You Might Also Like

0 kommentarer

recent posts

Like us on Facebook