Throwback Thursday - Too Faced

Thursday, November 21, 2013

Veckans throwback thursday blir Too Faced Naked Eye palette. Köpte den paletten när jag skulle flytta till alperna och ville ha endast en palette med mig och inte en massa ögonskuggor. Den blev verkligen min holy grail produkt ett långt tag, nuförtiden använder jag knappt den länge då min favorit skugga i den är slut.

Det var även första gången jag köpte något från Beautybay och två år senare är jag fortfarande en stammis.

Två år senare så är färgerna fortfarande pigmenterade, har hög kvalitet och är något jag kan hjärtligt rekomendera. Spana in bilderna själva, de mest flitigt använda färgerna är In the buff, Satin Sheets och Like A Virgin. Haha Too faced har alltid så roliga namn, Satin Sheets är en favorit. Like A Virgin hade jag till ögonbryn och Stiletto hade jag som eyeliner. Ville verkligen ha bara en palett under tiden jag var utomlands och använda den till allt.

Swatcherna är i samma ordning som skuggorna ligger i paletten.
Day - In The Buff - Pillow Talk - Like A Virgin
Classic - Birthday Suit - Satin Sheets - Unmentionables
Fashion - Pink Cheeks - Lap Dance - Stiletto

You Might Also Like

0 kommentarer

recent posts

Like us on Facebook