Tutorial - Nail art

Sunday, November 24, 2013

English at the bottom.
Tänkte visa en tutorial hur man enkelt kan göra nail art/manicure.



  • Starta med ett baslack, jag använder mig av Depends gel baslack. 
  1. Ett lack i din smak, jag använder mig av Depends French Pink G000. Måla detta i flera tunna lager till du nått den täckning du är ute efter.
  2. Ett lack i din smak, jag använder mig av Depends French White G031. Måla detta som ett halv hjärta på tippen av nageln.
  3. Ett lack i din smak, jag använder mig av Depend Nr. 058. Måla detta som en ram runt det halva hjärtat du precis målat.
  • Addera ett topplack och du är klar, jag använde Depends topplack.

Here is a tutorial how to easily make a nail art / manicure.
  • Start with a base coat, I use Depends gel base coat.


  1. A varnish to your taste, I use Depends French Pink G000. Paint this in several thin layers until you reach the coverage you're looking for.
  2. A varnish to your taste, I use Depends French White G031. Painting this as a half heart on the tip of the nail.
  3. A varnish to your taste, I use Depend Nr. 058. Painting this as a frame around it half the heart you just painted.


  • Add a top coat and you're done, I used Depends topcoat.


You Might Also Like

0 kommentarer

recent posts

Like us on Facebook