Personal trainer

Saturday, October 31, 2015

There are so many blogs out there about personal training from the personal trainers perspective so I thought it would be fun to write my experience of it.

My personal trainer works at the gym where I am a member Fitness 24/7 so we will be training there, on our first meeting we talked about goals, previous workout experience, injuries and food preference and much more. We also did some balance test etc.

After that we discussed about how many meetings to book and we booked 26 since for me this is a longterm lifestyle. I'm so sick of being healthy crazy on month and a slouch potato the next month - I need someone who is keeping an eye on me and someone I will feel ashamed towards if I fuck up.

So excited for the rest of this year what this will bring.


Det är så många bloggar om personlig träning ifrån tränarens perspektiv men inte särskilt många ifrån den som blir tränad. Så jag tyckte det kunde vara lite roligt att skriva om min upplevelse de kommande veckorna.

Min personliga tränare jobbar på det gymmet jag är medlem på Fitness 24/7 så vi kommer att träna där. På vårt första möte pratade vi om mål, tidigare tränings erfarenheter, skador, mat preferenser och dylikt. Vi gjorde även rörlighets samt balans tester.

Efter det så diskuterade vi hur många möten vi skulle boka in, det blev 26 stycken då det här är en långsiktig plan för mig. Jag är så trött på att jag är hälsogalen en månad och en soffpotatis nästa månad - jag behöver någon som håller ett öga på mig som jag kan skämmas lite för om jag misslyckas ibland.

Så spänd för resten av det här året.

You Might Also Like

0 kommentarer

recent posts

Like us on Facebook