Glossybox march 2014 swedish edition

Friday, March 28, 2014

Äntligen har glossyboxen kommit för mars 2014, tyvärr så var jag besviken. Jag tror det är så att jag har samlat på mig så många bodycreams och grejer i boxarna att tjusningen har försvunnit lite, ska prova grejorna och ge en recension samt överväga att säga upp min prenumeration. Om du som läser detta har få badrums produkter då tror jag detta kan vara ett härligt koncept men för mig känns det som att jag har för mycket produkter för tillfället.
Kram emma 

Finally my box for march 2014 had arrived but I have realized that at the moment I'm drowning in sample products from glossy box so I'm considering pausing och canceling my glossy box subscription, look at the pictures down below for what I got. I will do a review of each product when I have fully tried it out.
Lots of love emma










You Might Also Like

0 kommentarer

recent posts

Like us on Facebook