Shopping - House of lashes

Monday, March 24, 2014

So as I watched Teni's "how to contour video" I was just mesmerized of her false lashes, so after a check in the description bar I found out that they were Iconic buy House of lashes.

    I know that I have been shopping a lot lately but after a makeup inventory I did today I realized that I actually are allowed to buy myself som falsies since I at the moment only own one pair from Bh Cosmetics.
    I also got myself some latex free eyelash adhesive and a false lashes container.
Do you want to see a review later on?

När jag såg Teni's "how to contour video" vart jag bara så fascinerad av hennes lösögonfransar, så efter en check i beskrivningen fick jag reda på att de var Iconic - House of Lashes.
  Jag vet att jag har handlar mycket på sistone, men efter en smink inventering jag gjorde i dag insåg jag att jag faktiskt får köpa mig lös ögonfransar, eftersom jag just nu bara äger ett par från Bh Cosmetics.
  Jag köpte också latexfria ögonfrans lim och en lösögonfransar behållare.
Vill du se en recension senare?

You Might Also Like

0 kommentarer

recent posts

Like us on Facebook